Betalen, verzenden & retourneren

Betalen

Wij verwerken bestellingen vanuit ieder land. Bij ons kun je betalen via de meest gebruikelijke betaalmethodes waaronder iDeal en creditcard.

Verzending  

Wij doen ons uiterste best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou of de ontvanger af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hiervan hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten (binnen Nederland) bedragen €4,95, €8,95 voor België en Duitsland. Gratis verzending vanaf €50,- in Nederland en €90,- in België.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een track en trace code waarmee je het pakketje kunt volgen. Wil je het pakketje graag versturen naar een land buiten Nederland, België of Duitsland? Neem dan contact met ons op via info@bloommondays.nl.

Indien de giftbox op een later tijdstip bij iemand anders afgeleverd moet worden, vermeld dit dan tijdens het bestelproces in het veld “opmerkingen”. Wij zullen dan ons uiterste beste doen om te zorgen dat het cadeau op deze gewenste dag geleverd wordt. Hiervoor zijn wij wel afhankelijk van de bezorgdienst. 

 

Retourneren

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan heb je het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar Bloom Mondays zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van jouw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Bloom Mondays geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt je contact met ons opnemen via info@bloommondays.nlWij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Belangrijke voorwaarden:

  • De verwerking van je retour duurt maximaal 14 dagen na ontvangst van je retourzending. Het te ontvangen bedrag zal door ons teruggestort worden via dezelfde methode die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard, kan het zijn dat het wat langer duurt.
  • De giftbox moet - indien redelijkerwijs mogelijk - in de originele verpakking teruggestuurd worden. 
  • Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan jouw doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. 
  • Alleen complete giftboxen kunnen worden geretourneerd, geen losse producten uit een gifbox.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling
  • Houd er rekening mee dat de kosten voor retour voor eigen rekening zijn.

 

Ruilen

Omruilen is mogelijk door het artikel of de giftbox te retourneren en daarnaast een nieuwe bestelling te plaatsen. Zowel de retourkosten als de kosten voor de nieuwe verzending komen voor eigen rekening. 

Wat als de inhoud van de giftbox beschadigd is?

Alle producten worden met veel zorg ingepakt om te voorkomen dat er iets beschadigd raakt tijdens het versturen. Indien een van je artikelen toch beschadigd is ontvangen, neem dan direct contact met ons op met foto's van het beschadigde product. Wij zullen dan zorgen voor een passende oplossing. 

Vul onderstaand formulier in met jouw wensen en wij komen binnen 24 uur terug