Betalen, verzenden & retourneren

Betalen

Op dit moment verwerken wij alleen bestellingen vanuit Nederland en België. Bij ons kun je betalen via de meest gebruikelijke betaalmethodes waaronder iDeal en creditcard.

Verzending  

Wij doen ons uiterste best de bestelling zo spoedig mogelijk bij jou of de ontvanger af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij jou hiervan hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten (binnen Nederland) bedragen €4,95 en €7,95 voor België.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een track en trace code waarmee je het pakketje kunt volgen. Wil je het pakketje graag versturen naar een ander land? Neem dan contact met ons op via info@bloommondays.nl.

Wij kunnen gebruik maken van meerdere bezorgdiensten waaruit je kunt kiezen. Wanneer je op werkdagen voor 15:00 een bestelling hebt geplaatst, zal over het algemeen de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Indien de giftbox op een later tijdstip bij iemand anders afgeleverd moet worden, vermeld dit dan tijdens het bestelproces in het veld “opmerkingen”. Wij zullen dan ons uiterste beste doen om te zorgen dat het cadeau op deze gewenste dag geleverd wordt. Hiervoor zijn wij wel afhankelijk van de bezorgdienst. 

 

Retourneren

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Dan kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen. Hiervoor dien je een e-mail te sturen naar info@bloommondays.nl. Vermeld in je email het ordernummer, om welke box het gaat en de reden van retour. Gaat het om een box die je zelf hebt samengesteld? Vermeld dan ‘create your own’.

Belangrijke voorwaarden:

  • De verwerking van je retour duurt maximaal 14 dagen na ontvangst van je retourzending. Het te ontvangen bedrag zal door ons teruggestort worden via dezelfde methode die gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Dit duurt vanaf het moment van overmaken maximaal 5 werkdagen. Als je betaald hebt met een creditcard, kan het zijn dat het wat langer duurt.
  • De giftbox moet in de originele verpakking teruggestuurd worden
  • De verpakkingen van de producten mogen niet geopend zijn.
  • Alleen complete giftboxen kunnen worden geretourneerd, geen losse producten uit een gifbox.
  • Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek gestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling
  • Houd er rekening mee dat de kosten voor retour voor eigen rekening zijn.

 

Ruilen

Omruilen is mogelijk door het artikel of de giftbox te retourneren en daarnaast een nieuwe bestelling te plaatsen. Zowel de retourkosten als de kosten voor de nieuwe verzending komen voor eigen rekening. 

Wat als de inhoud van de giftbox beschadigd is?

Alle producten worden met veel zorg ingepakt om te voorkomen dat er iets beschadigd raakt tijdens het versturen. Indien een van je artikelen toch beschadigd is ontvangen, neem dan direct contact met ons op met foto's van het beschadigde product. Wij zullen dan zorgen voor een passende oplossing.