Veelgestelde vragen

Kan ik ook zelf een box samenstellen?
Zit er niet tussen wat je zoekt of valt het buiten je beoogde budget? Geen zorgen, bij ons kun je de cadeaubox geheel op maat laten maken. Op de create your own pagina kun je zelf kiezen welke producten je in de cadeaubox doet. Hiervoor geldt een minimale afname van drie artikelen. 

Kan ik ook losse producten bestellen? 
Alle producten uit de boxen zijn ook los verkrijgbaar. 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
We streven ernaar je pakket zo snel mogelijk te verzenden. Bestellingen op werkdagen vóór 15:00 zullen we doorgaans dezelfde dag verzenden. Je ontvangt altijd een track & trace van de verzending en levering is o.a. afhankelijk van drukte bij de bezorgdiensten. 

Kan ik mijn pakket direct naar de ontvanger laten verzenden?
We kunnen de cadeaubox namens jou direct naar de blije ontvanger sturen! Let erop dat je bij gegevens jouw emailadres invult zodat jij wel de track & trace ontvangt. 

Kan ik mijn bestelling retour sturen? 
Het is mogelijk om tot 14 dagen na ontvangst je bestelling zonder opgave van reden te annuleren. Na het annuleren van je bestelling heb je 14 dagen om je cadeaubox retour te sturen. De retourkosten zijn voor eigen rekening en alleen volledige boxen kunnen worden teruggestuurd. Het geldbedrag wordt binnen 2 weken na ontvangst teruggestort. 

Mijn vraag staat hier niet tussen, hoe kan ik contact met jullie opnemen? 
Mocht jouw vraag hier niet tussen staan, stuur ons dan een mailtje naar info@bloommondays.nl. We streven ernaar je e-mail binnen een dag te beantwoorden.